بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرخه بازیکن سازی استقلال در خدمت تیم ملی ایران!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/01878607141396943374.jpg

بازگشت امیر حسین از تراکتورسازی به استقلال بنا بر درخواست امیر قلعه نویی باعث شد این مدافع با تجربه دوباره به اوج دوران فوتبالیش برگرده و این روزها به یکی از مدافعان آماده لیگ و مورد اعتماد کروش سرمربی تیم ملی ایران تبدیل بشود.
این است فرق استقلال با سایر تیم های لیگ برتری.
بازیکنانی که به گفته خیلی ها تقریبا فوتبالشان را تمام شده می دانستند،به استقلال می آیند و در چرخش بازیکن سازی آبی پوشان مجددا به یک بازیکن آماده و سرحال تبدیل می شوند و برای خدمت به تیم ملی کشورمان در اختیار سرمربی وقت تیم ملی قرار می گیرند
بازیکنانی که درطی یکی دو فصل اخیر تعدادشان کم نبوده،اما متاسفانه در عین دادن این خدمات ارزنده از سوی استقلالی ها این پرسه بازیکن سازی آبی ها را نادیده گرفتند و در مواقع لزوم دست خود پسران آبی را نگرفتند!
بازیکنانی چون فرزاد حاتمی،محمد قاضی،جواد نکونام و ....!
در روزهای که تیم ملی با توجه به میزان آمادگی و توانایی های بازکنان استقلال که استخوان بندی اصلی تیم ملی را تشکیل می دادند موفق شد در کره جنوبی به راحتی صعود خود را به جام جهانی مسجل کنند. اما حالا که وقت استفاده و بهره برداری از این بازیکنان برای تثبیت و تدام قهرمانی و برگزاری بازیهای حساس لیگ قهرمانان رسیده،باشگاه اسقلال نمی تواند از این خدمت ارزنده خود جهت منافع باشگاهیش و حتی یک جورایی منافع ملی از آنها استفاده کنند.
ببینیم از 7 ملی پوش آماده ابتدای فصل استقلال فقط یک امیر حسین صادقی این روزها کمک حال تیم می باشد و مابقی یا از تیم جدا شده و یا مصدوم شده اند و برخی نیز هنوز به مرز آمادگی خود نرسیده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 12 / 1392برچسب:استقلال,باشگاه ه های بازیکن ساز,تیم ملی ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com